DÅLIG START PÅ DAGEN

Det var long time ago sen jag hade en sånhär morgon! Ja, lilla Tino var dålig i magen så det skedde en olycka på mattan. Så smart som jag är (inte), tänkte jag skaka av den från balkongen. Vad händer då? Jo, såklart landar "den lilla olyckan" på grannens balkong! Jag dör! Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men eftersom det är jag så måste jag bara skratta! Och ja, 5min senare plingar det på dörren! Där står våran kvartervärd och självklart trodde jag att det var grannen som hade klagat. Så jag dör lite till..

Hon frågar bara om vi hade problem med ohyra i våran förra lägenhet för det har dem tydligen nu. Och jag kan inte låta bli att fråga henne hur f*n jag ska göra?! Hon tyckte att jag skulle ringa på eller lämna en lapp. Vadå? Ska jag skriva: Skulle skaka av mattan och en liten bajskorv landade på eran balkong? Förlåt". Nej, jag ringde på. Gick in och tog bort den. Jag dööör!


Sen ringer min storebror och säger att han är fast i sthlm. Han har inga pengar att tanka bilen och behöver låna lite. Alltså, ja! Allt vart bara så komiskt! Haha! Jag tror jag ska gå och lägga mig.....
Allmänt | |
Upp