FÖRSTA ADVENT

Vilken mysig dag vi har haft här! Plockade ut allt i sovrummet, städade ordentligt. Pappa, farfar och farmor kom hit med deras "gamla" säng. Dem har köpt en ny säng, såndär man kan höja och sänka vid huvudet. Så vi fick deras. Tidigare har vi haft en 1,20 säng. Den är dock precis lagom, på gränsen till för liten.. Nu har vi alltså 1,60! Helt perfekt. Vi är så nöjda med den. Farfar och farmor är ju rädda om sina saker så den är nästan som ny, hehe! Så skönt att vi fick allt, madrasser och sängram. Vi har dessutom bara ett sängbord och som tur är så passar den ihop med sängen. På min sida har jag en "kista" som jag har ärvt från min mormor som sängbord. Älskar verkligen den kistan, den påminner så himla mycket om henne. 
 
Precis när dem kom skulle jag ställa in första plåten av lussebullarna. Så vi hann bara att fixa ihop sängen och sen ta årets första adventsfikat! Supermysigt!! Vi tog en runda till en galleria här i närhet och strosade runt.
 
Jag har precis kollat på andra delen av julkalendern! Haha, det är ju nostalgi. Älskar att det är samma spöken dessutom!!! Så himla bra. Nu ska jag kolla på reprisen av Så mycket bättre :)
Allmänt | |
Upp