KÖR FÖRSIKTIGT

Jag vet att många "tjatar" och säger det så fort man ska åka någonstans. Men ändå händer olyckor. 
 
Igår när jag, hjärtat och Tino skulle åka hem från mamma&pappa så vart vi inblandade i en bilolycka. Vi körde på motorvägen (en fil) och på andra sidan var det två filar. Från ingenstans så kör en lastbil om en personbil på andra sidan. Det är halt, snö och regnar! Så när lastbilen drog förbi oss såg vi ingenting! Skit läskigt!! Det vart helt vitt..
Så hjärtat saktade ner såklart. Då kör vi i ca 80-90km/tim. Bilen bakom oss höll kanske inte riktigt det avstånd som man borde (kan jag tycka) och dem såg ju inte heller så speciellt mycket. Så vi fick en rejäl smäll då vi körde så pass sakta.
 
Hjärtat fick ont i nacken och armen så han fördes till akuten med krage. Polisen skjutsade hem mig och Tino. Pappa och mamma kom senare för att hämta våran bil och för att sedan skjutsa mig till hjärtat som var på c-lass. Påvägen dit kände jag också av nacken, så jag kollade mig också. Vi fick åka hem ca 01:00.
 
Jag är så glad att allt gick bra trots allt! Och att hjärtat hela tiden var så lugn. Jag känner mig så trygg med honom! 
Allmänt | |
Upp