HAPPY VALENTINES DAY (en dag sent).

Ja, igår var det ju alla hjärtansdag. Hade en supermysig kväll med R. När älsklingen kom hem hade han köpt hem rosor och choklad. Jag stod i köket och fixade middagen; rotfrukter i ugn med halloumiost & sås. Sen till efterrätt vart det fruktsallad med glass :) Som plus över i:et, så spelade Barcelona igår kväll och dem vann med 3-1.


För alltså fyra år sedan kom älsklingen till skolan (vi bodde då i olika städer, ca 3mil ifrån varandra), med den största rosbukett jag någonsin skådat! 10 vackra rosor, gigantiska! Och en lite present. Jag satt då i matsalen och hade ingen aning om att han skulle komma, snacka om att jag vart paff! Så jag struntade faktiskt i skolan resten utav den dagen och spenderade dagen med honom. Vi åt mat och bara umgicks :) Sen skjutsade han mig till min pappas jobb och oj vad pappa vart glad för min skull när han såg blommorna! :) Kommer nog aldrig glömma den dagen, för samma år, bara några dagar senare bestämmde vi oss för att bli en. Och här är vi idag. Häftigt. Presenten var förresten en parfym från Armani (Diamond) och jag är så glad att jag fick just en parfym. För varje gång jag känner den lukten tänker jag på denna dag! :) Och igår hade vi minst lika mysigt.

Nu på morgonen har jag varit lat, inte gjort så himla mycket. Men ska strax börja städa lite (igen!). Det är ett evighetsgöra tycker jag. Jag har dock varit ute i snön med Tino och han bara njöt! Han älskar snön, springer omkring i snödrivorna och bara är. Älskade lilla du! 


Allmänt | |
Upp