FULLT HUS

Puuh! Det är inte varje dag man har finbesök :) Igår var nämligen R's storasyster och storebror här med deras familjer! Hans syster och hennes familj är här på besök i några dagar, dem bor i Holland. Jag och hjärtat hälsade på dem för ca 2år sedan så nu var det deras tur att komma! :)
 
Vi åt mat, fikade och åt massvis med vattenmelon, honungsmelon & lite annan frukt. Supergott! Finns nog ingen godare frukt än vattemelon. Som tur är vart det över hehe :) Dem åkte väl hem vid 11 och då la vi oss direkt. Och idag, usch. Jag vaknade 10:45 (!!!!). Minns inte när jag gick upp så sent! Och det värsta av allt, det är att det vart för länge. Känns nästan som man är bakis, för huvudet kändes så tungt! Men lite kaffe löser allt.
 
 Har egentligen inte gjort så mycket sen jag gick upp. Städat, diskat och snyggat till lite här hemma :) Har varken lust eller ork till att göra något just nu. Ska nog lägga mig i soffan och vänta på att hjärtat kommer hem. Även Tino!! En dag utan lillkillen, saknar han massor! Men måste erkänna, att det är lite småskönt att vara ifrån honom också. Så man kan sakna honom :)
 
 
Allmänt | |
Upp