UNO RUBRIK

Det är svårt att försöka hitta på en bra rubrik. Men skitsamma, idag orkar jag inte tänka riktigt. Hade satt klockan på 06:00 på en ledig dag! Med flit. Gillar att gå upp tidigt, då hinner man med lite mer. Har tagit en promenad/cykeltur med Tino, ätit frukost, diskat, plockat lite här, suttit här och kollat runt och nu har jag en ansiktsmask på. Ser ut som ett spöke faktiskt. Tino vart faktiskt lite rädd när han såg mig, haha! :)
 
I fredags kom vi hem från Göteborg! Har haft fem supermysiga dagar där! Vart en liten (men inte billig) sväng till Ullared också. Ingen av oss hade varit där tidigare, så vi passade på. Det var nog som jag hade tänkt mig, fast mindre folk (tack och lov!!). Såg Kjell från tv-serien "Ullared" :) Ni vet, han som åker dit med frugan och deras barn och bränner upp typ 50 lax. Jisses!
 
Igår hälsade jag och Tino på Maria och Elias! Han har blivit så himla stor, finaste killen! :) Fyra månader blir han snart, herregud! Tiden går så fort. Vi myste, fikade, pratade och gick en promenad :)
Allmänt | |
Upp