THANKS GOD IT'S FRIDAY

Härligt! Nu är man ledig i tio dagar, i steck! Så himla skönt att veta att man inte ska jobba :) Klippte Tinos klor ifal någon undrar :) Nu har jag tagit ett långt bad och haft lite egentid :) Och nu har jag smort hela kroppen med Dove, ska fixa naglarna strax. Uppskattar verkligen sånt!  Ett stor plus är att älsklingen skulle fixa middag idag, han ska köpa med sig en riktigt god (enligt R, har aldrig ätit därifrån) sallad! Med räkor och avokado, låter gott. 
 
 
Nu när man är lite ledig så ska vi på husvagnssemester! Jag, R, Tino och min mamma&pappa! Vi ska till Göteborg på tisdag. Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra där (lika bra) men påvägen hem ska vi till Ullared. Jag och R har aldrig varit där så någongång måste bli den första :) Vi har inte heller bestämt när vi ska bege oss hem, skönt faktiskt!! :)
 
 
Nej nu ska jag ta och städa och fixa lite här! :)
 
 
Allmänt | |
Upp