FREDAG MED FREDAGSMYS

Nu är det alltså fredag! Veckan som gått har varit riktigt bra! I tisdags hälsade jag på Maria och Elias. Finaste killen! Vi busade massvis och även Elias och Tino, hihi. Elias "jagade" Tino i sin gåstol, som Tino för övrigt tyckte var lite läskig :)
 
Sen åkte jag och hjärtat till min storebror som fyllde år. Vi åt mat och fikade. Tänk att just jag fick en sån fin familj! Är så tacksam för det. Sen har jag vilat, vilat och vilat. Även tvättat och städat en hel del!
 
Nu håller Tino på och busar och jag har precis gjort pizzadeg. För första gången, hihi. Annars brukar hjärtat göra det, för det är han grym på! Men efter jobbet ska han träna, så ville överaska honom lite :) Jag hoppas verkligen att den blir bra. Har ju gjort annan deg förut, bullar och sånt :) 
 
Imorgon ska jag baka lussebullar :) Har köpt en massa saffran, så det blir nog gott!! Nästa vecka på lördag börjar jag jobba igen, efter en månads sjukskrivning! Så hade tänkt att bjuda på lussebullar på söndagen! Dels för att dem har fått klara sig utan mig (ha-ha) och såklart för att då är det andra advent! När jag ringde till jobbet (samordnaren), så sa hon: då får vi se om du kommer ihåg hur man gör! Jag svarade glatt: Ja, annars får jag googla! Tänk vad internet gör med en, haha.
Allmänt | |
Upp