GRATIS INTRÄDE PÅ VÅRAT BADHUS

Ja, nu luktar det illa här hemma. Men rent blev det! Håller nämligen på att göra rent badrummet, från grunden! Då använder jag mig utav klorin och det luktar verkligen badhus nu :(  Använder det i badkaret och lite i handfaten :) Vi har ju två badrum, i ena är det en toalett+handfat. Och sen har vi ett till med badkar, samt två handfat och även stor plats för tvättmaskin. Men en sådan har vi inte, har inte tänkt att skaffa en på ett tag heller faktiskt. Tycker dem är så fula, haha! I början tyckte jag att det var otroligt fult och opraktiskt med två handfat. Men jag är beredd på att äta upp dem orden..

För jäklar vad skönt det är! Jag och hjärtat brukar nästan jämt lägga oss samtidigt. Då är det lite kul att vi kan stå där brevid varandra och borsta tänderna, hihi! 
Allmänt | |
Upp