TISDAG

Är sjukskriven denna vecka också. Får ont i foten om jag belastar den för mycket tyvärr. Trodde som sagt att det var bra, men sen i lördags var jag på promenad. Men tji fick jag, vaknade upp på söndagen och hade ont.  Så det är lika bra att vara hemma och vila upp mig ordentligt. Dessutom blir jag väldigt trött av värktabletterna. Lägger mig vid 22, vaknar upp vid 8-9. Och sen på eftermiddagen brukar jag somna 13-15. Så ja, trött blir jag tydligen.. Men idag ska jag banne mig inte sova, ska se till att vara sysselsatt på eftermiddagen. 
 
Just nu äter jag frukost - blåbärsgröt. Eller gröt med blåbär :) Idag hade jag tänkt att rensa i lite lådor samt bokhyllan. Jag. vi har en tendens att lägga sådant man borde slänga i lådor.. :)  
 
Påminnelse till mig själv: Boka tid för vaccination hos vetrinären!
Allmänt | |
#1 - - Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid:

Åh tack snälla! Han är fin han, hihi. Och gardinerna, ääälskar dom! :)

Upp