DÅ VAR DET MÅNDAG IGEN

Äntligen!! Då är min jobbhelg slut för denna gång! Nu dröjer det tre veckor till nästa, skönt. Jag är ledig både idag och imorgon. Håller nu på att tvätta, 10 maskiner! Siiick. Men då tvättar jag sängkläderna, duschdraperi & överdraget till madrassen också.
 
Annars då? Fick ju provsvar på foten i fredags. Det är en spricka i foten, skönt. Skönt att det inte var något annat så att säga. Men då är det inte konstigt att jag har ont, det förklara en hel del med andra ord. Imorgon ska jag hälsa på Maria och Elias, finally. 
 
Igår kväll fick jag ett ryck efter jobbet, jag tog fram vinterskorna. Big misstake! För nu på morgonen har det snöat, så nu har jag värsta julpynt sug. Ta fram tomtarna och fixa lite. Det ska jag även göra - fast utan tomtarna. Ska försöka att städa lite nämligen. 
 
Nu känns min och hjärtats säng mindre än någonsin. Vi ska ju snart få farfar och farmors säng. Det passade så himla bra, för vi har ju kollat på sängar samt sängramar. Men nu slipper vi lägga pengarna på det. För vi vill ju flytta också, och då är det bra om vi inte köper några sängramar nu. Det kan vi göra i vårat nya hem, i framtiden :)
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp