WILL YOU MARRY ME?

Torsdag alltså. Idag jobbar jag en kort kvällstur: 16-21. Så då hinner jag med en del innan jag börjar alltså. Har för tillfället en ansiktsmask på mig, har nyss fixat ögonbrynen och ska strax raka benen och ta en långdusch! Haha. Det var mer än vad ni behöver veta ;) Men ack så skönt det är när man tar sig tid att pyssla om sig själv!!
 
Inatt drömde jag att jag och hjärtat gifte oss! Vi sprang runt stan och det gjorde galet många andra också. På kyrkodörrarna hade man satt upp lappar: Tyvärr, fullbokat! Tänk att alla skulle gifta sig just denna dagen.. I alla fall, han hade köpt en klänning till mig, som jag tyckte var sjukt ful! Så jag vägrade ta på mig den. Men hjärtat försökte förklara att han hade köpte den, den var dyr så det vore synd att slösa. Så han satte på sig den och där sprang vi runt ivrigt för att hitta en kyrka och en präst som kunde viga oss! Många konstiga blickar drog vi åt oss också, haha! Lite rolig dröm faktiskt! :) 
Allmänt | |
Upp