BRA START PÅ DAGEN

Idag är det som sagt lördag, sol ute och jag är ledig! Fantastiskt. När jag gick upp tog jag och Tino en promenad ut, satt i solen och njöt lite. När jag kom in så gjorde jag kaffe och satte mig på balkongen - helt underbart! Tino låg också i solen och njöt lite :) Älskar dagar som  dessa, man kan ta de lugnt och bara vara.
 
Jag har inga planer idag, förutom att tvätta min cykel och snygga till lite mer på balkongen. För ikväll, då ska vi premiärgrilla för iår! Elgrill, men ändå. Antingen idag eller imorgon. Det beror på kycklingen. Jag skulle ha tagit ut den igår från frysen, men glömde det. Vill ju att den ska ligga i marinad x antal timmar innan grillningen :)
 
Tog precis fram grillen för iår! Gör rent den efter varje gång, så den håller
sig fräch ett tag till :) Nästan som ny, trots att den är ett år hehe :)
 
 
Allmänt | |
Upp