GOD MORGON TORSDAG

Finns det något bättre än att vakna upp till fint väder ute? Det är svårslaget :) Idag jobbar jag mellan 16-21, så det passade perfekt med en powerwalk nu på morgonen som tog 1h & 39min. Igår jobbade jag 7-14, så körde lite armar övningar hemma. Så imorse var jag peppad på att ta en runda! Både pappa & älsklingen tipsade mig om att ha kopplet runt midjan så jag får bägge händerna fria. Det gick över förväntan måste jag säga!! Jag brukar alltid vika en kant på byxorna, så jag hade kopplet under :) Svårt att förklara.. Inga problem med att köra powerwalk och löpning. Tack & lov är Tino ingen stor och stark hund, annars hade det nog inte gått :)
 
Klev upp 06:15, tog en hårdsmörgås och protein. När jag kommer hem efter PW så tar jag lite fil (naturell) med hemmagjord müsli :) Vet dock inte om det är bra eller inte.. Jag känner att jag behöver ha något mer i magen innan lunchen :) Jag har inte alls van att hinka i mig 600ml vatten (med protein i) bara sådär. Allra helst på morgonen. Annars har jag druckit kaffe & ätit fil med flingor/müsli. Nu har jag istället inte druckit kaffe på FYRA dagar, kan inte. För innan jag PW tar jag en tablett som är fettförbrännande, minskar aptiten & sötsuget. Den innehåller även koffein så känner inget behov av kaffe längre.
 
Lägger upp bilder på beställningarna vi fick hem igår! Kan säga att det var som julafton här :)
Allmänt | |
Upp