12 februari.

Ännu en ledig dag, dock tänker jag inte sova bort denna dag! Idag ska jag vara effektiv hade jag tänkt. Just nu håller jag på att tvätta! Jag har även grovstädat bägge badrummen! Ska ta hand om tvätten och städa lite mer strax.
 
När hjärtat mitt slutar jobba ska vi storhandla. Jag har en känsla av att det kommer bli mycket, och dyrt! Vi ska nämligen handla sånt man sällan handlar. Städsaker, torrvaror och ännu mer tråkiga saker.
 
Jag har också bestämt mig för att lämna tillbaka min nya data. Jag är nöjd med den, men ack vad seg den är!! Dessutom använder man inte touchen på skärmen. Det var väl kul dom två första dagarna typ. Och om datan är seg nu, hur kommer den då bli om några månader?!
Så kära data, tack för denna tiden! Jag är säker att din blivande ägare kommer ta hand om dig bättre! ;)
 
 
Även fina Maria fyller år idag! Stort grattis vännen!!
Allmänt | |
Upp