15 februari - äntligen helg

Äntligen fredag!! Jag jobbade en korttur idag, 8-13. Gick hem (vilket tar 30min), ut med hunden, duscha och fixa mig lite. Tog bussen till stan för att klippa mig och dels för att köpa en liten present till hjärtat mitt :) Hade inte klippt mig på ett halvår typ, så det känns superskönt!! Igår kväll beställde jag hem balsam, shampoo, hårinpackning och silk serum från Lanza. De borde komma på tisdag-onsdag :) Ska bli intressant och se :) Frisören sa att jag skulle bli nöjd ifal.
 
Igår överaskade min sambo mig med rosor och choklad. Jag hade jobbat kväll, så han hämtade mig 21 och när jag duschade fixade han fram blommorna och chokladen :)  Han har gjort det i fem år (läs förra inlägget). Och på söndag har vi varit tillsammans i fem år, därav mitt lilla besök på stan idag. Något ska han få såklart :)  
 
Allmänt | |
Upp