20 Februari

 
Idag jobbade jag en "bebistur" som vi kallar dem för på jobbet, 7:30-12:30. Är så glad över att jag inte jobbade 15minuter mer, för sån huvudvärk som jag har!! Det är inte heller vanlig huvudvärk, det spänner liksom. Svårt att förklara. Hjärtat mitt hämtade mig från jobbet, duschade och la mig i sängen. Skönt!! Sov i två timmar. Har gått ut med Tino, pratat med mammsen och ska dammsuga lite i hallen (blir så mycket grus där).
 
Igår kväll fick vi lite hundbesök av en amstaffvalp på 11veckor. Tino och Boss (som han heter) busade för fullt här. Och Tino var så snäll mot honom. Han var försiktigt, lät honom ta hans leksaker och sa ifrån när han tyckte att Boss var för på :)
 
 

En av Tinos många sovställningar :)
 
 
Allmänt | |
#1 - - BelleBoo:

Jag har en tävling i min blogg nu, där du kan vinna en valfri tavla från min webbshop belleboo.se. Kika gärna in och delta! Direktlänk här ---> http://belleboo.blogg.se/2013/february/tavlingsdags-igen.html

Ber om ursäkt ifall du avskyr såna här kommentarer. Bara ta bort den isåfall =).

#2 - - elin stridh:

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Upp