FREDAG

I onsdag var jag och hjärtat som sagt på fotboll. En förlust för Sverige och vinst för Argentina! Både jag och hjärtat jublade för fullt när bägge lagen gjorde mål. Lionel Messi är våran favoritspelare så det var ju en självklarthet att vi skulle hejja på honom och hans lag. Sen måste man ju hejja på Sverige :)
 
Jag vart alldeles till mig när jag såg Messi och även Zlatan. Sjukt häftigt måste jag säga!! Tänk att jag har fått se världens bästa fotbollsspelare live! Galet!! Några bilder och filmer vart det också :) Annars var matchen helt okej, ganska seg i andra halvlek, förutom under tilläggstiden då :)
 
En stor jäkla skandal rent ut sagt var att två stycken sprang in på planen. Först var det under uppvärmingen innan matchen, någon snubbe sprang fram till Messi. Andra gången var under matchen. Den killen sprang fram och pussade och kramade Messi. Jäklar var jag skämdes då. Att det kunde hända, och inte bara en gång utan TVÅ gånger! Så himla dåligt av ordningsvakterna och all säkerhetspersonal!! Usch! Stackars Messi också..
Det är ju bara att tänka själv, vill man att en okänd person ska göra så?! Det var tur att dem inte ville Messi något illa bara..

 
Men idag är det fredag. I helgen har jag ingenting planerat, då det är min jobbhelg. Pust. Men det brukar gå ganska fort faktiskt!
Allmänt | |
Upp