SÖNDAGEN DEN 27 JANUARI 2013

Att vara ledig på en söndag tycker jag är väldigt skönt, men framför allt mysigt. Har städat och rensat i sovrummet. Så nu är det fint där. Jag har även haft en egentid! Tog en långdusch. Så jag tackar återigen min storebror och hans flickvän att jag luktar gott nu! Jag ska alltid se till att ha dessa hemma (speciellt scrub och body lotion!). Jag har använt många, många olika body lotion men dessa är en klass för sig! För det första så är den dryg, man blir inte "kletig" och den går in i huden väldigt fort. Sen blir man otroligt len och luktar såå gott. 
 
Efter att ha använt dessa ett par gånger så tycker jag inte bara att min kropp är mindre röd, utan det har försvunnit helt! Jag blir alltså väldigt torr och röd under vintern. Det gör fruktansvärt ont att duscha ibland, för det svider och bränner på samma gång. Men det har jag inte haft problem med denna vinter!! :)
 
 
 
Allmänt | |
Upp