Macadamia natural oil - deep repair masque

När jag rensade i badrummet för ett tag sedan fann jag en prova-på hårinpackning som jag hade fått när jag beställde hem min epilator (mer än 1år sedan). Ni vet, engångs produkter. Jag prövade i alla fall den och total förälskade mig i den! Och detta bara efter 1 gång. Den är helt underbar! Helt klart den bästa hårinpackingen jag haft. Några dagar senare fick jag ett sms om att man fick 15% rabatt på en valfri produkt på bangerhead.se <- Länk

Behöver jag säga att jag beställde hem? Tog den största på 500ml för 323:- (ordinarie pris: 380kr). Den luktar himmelskt gott och göra håret så lent och fint. Dock bör man vara nog att endast ta i längderna, då den innehåller olja vilket kan göra håret fett. Mitt hår är väldigt känsligt, så jag hoppas att mitt hår klarar av många hårinpackningar av denna!! Läs kommentarerna om den, inte bara jag som är nöjd :)

 
Allmänt | |
Upp