MIN RESA BÖRJAR NU

Jag har äntligen kommit till insikt att jag måste börjar röra mig. Måste börja prioritera mig själv, behandla min kropp som den förtjänar och ta hand om mig. För det har jag inte gjort under en längre period. Punkt.
 
För jag vet hur bra man mår när man rör på sig. Man blir gladare, piggare och får mer energi. Så nu jäklar, är sjukt peppad!
 
Nu på morgonen ställde jag klockan på 06:15. Dels för att jag börjar jobba på onsdag (måste börja vänja mig att gå upp tidigt) men framför allt för att gå en powerwalk. Åt två små hårda smörgåsar med grönsaker, drack protein och sen var jag fit for fight. Tino fick självklart följa med, tror dock det vore bättre att gå själv men han behöver också få motion. Körde lite intervaller, gick snabbt, ökade tempo och lite löpning. Det var grymt kul måste jag säga! Det tog exakt 1h så jag är nöjd! Det var perfekt väder, lite molnigt och svalt. Nu har jag duschat, ätit lite fil med hemmagjort müsli, supergott!! :) Slänger upp ett recept lite senare under dagen!

 Tog en snabb bild under promenaden.  
| |
Upp