LANZA RECENSION

 
Lanza Healing Tamanu cream shampo: Detta shampo är ett väldigt fuktgivande och väldigt drygt. Det behövs bara en liten klick för att det ska löddra bra. Kom ihåg att alltid massera shampot i händerna för att få upp löddret, för att sedan ha det i håret. Luktar himelskt.
 
Lanza Healing Kakui nut balsam: Från samma serie alltså. Har samma funktion som shampot. Det reder ut håret väldigt bra och luktar även supergott. Lukten håller i sig i två dagar, vilket är bra.
 
Lanza Healing moi moi hårinpackning: En dryg hårinpackning. Skall användas 1-2 gånger i veckan. Ska vara i håret i 15min & 30 min om håret behöver det. Jag brukar ha hårinpackning i torrt hår i 30min. Dels för att slippa stå i duschen så länge (hatar att få russin händer), sen har jag fått för mig att det är bättre att ha i torrt hår, men inget jag vet.

Lanza Healing Strenght Silk Serum: Denna produkt älskar jag! Den förkortar torktiden med 55%. Den gör inte håret bara lent, utan topparna känns mjuka och nästintill nyklippta. Mitt hår är lite känsligt för feta produkter, olijor mm. för då blir mitt hår väldigt fett lätt, hehe. Men denna är helt pefekt!! Jag har två stycken flaskor hemma och det är ju ett gott betyg!
 
Tyvärr, måste jag säga att jag efter en tid fick mjäll och min hårbotten började klia. Jag som älskar denna serie!! Jag har inte haft problem med detta förut. Så jag gick till en frisörsalong (Headspot) och dem sa att produkterna från Lanza är ganska stark. Den luktar ju faktiskt rätt mycket. Så jag vart SÅ ledsen när jag insåg att jag måste byta. För jag är annars så nöjd och har verkligen inte prövat något som är så här bra som Lanza.
Allmänt | |
Upp