SOLIG MÅNDAG

Efter att ha jobbat helgen är det skönt att få vara ledig i två dagar, dessutom är det sol ute! Härligt!! Just nu håller jag på att tvätta. Har inte gjort det på länge och det märks direkt. Min kärlek sa att han kunde göra det i helgen, men det vill jag nog helst göra själv :) Gillar att tvätta på något vis. Sen vore det ju synd om han råkade missfärga, hehe.  
 
Jag ska även storstäda sovrummet idag. Har alla mattor, täcken, kuddar, filtar och överkast ute på balkongen på vädring. Sen blir det renbäddning och så. Men först ska jag tvätta fönster, damma och ta golvet där :) Om jag har lust så har jag tänkt att ta fler fönster, för dem är inte fina direkt :)
 
I torsdags var jag hem till Jennifer & Jonny. Dit kom även Maria och födelsedagsbarnet Elias. Han fyllde 1år den 16:de. Han fick lite kläder av oss :) Han är så fin min kompis, hihi.
 
 Men men, nu ska jag till tvättstugan :)
Allmänt | |
Upp