LEK OCH BUS

Igår vart en lyckad dag! Min sambos storebrors dotter fyllde 8år i onsdags så vi var såklart dit och firade henne! Vi åt ute och åkte hem till dem för tårta. Men igår överaskade jag och R bägge tjejerna. Hans bror har alltså två döttrar, ena är 6år och såklart födelsedagsbarnet på 8år.
 
Jag jobbade i alla fall till 13, åkte hem och duschade. Vi hämtade upp tjejerna och dem hade ingen aning om vad vi skulle göra. Vi frågade vad dem ville och trodde vi skulle göra, bägge ville till lek & bus. Nästan rätt, vi åkte till leos lekland. Ingen av tjejerna hade varit där tidigare så det var kul! :) Dem busade och lekte så dem vart svettiga och trötta. Efter det skulle vi äta mat, dem valde McDonalds. Väl där inne kommer mina föräldrar också dit! Hade ingen aning om att dem skulle dit, så det var lite roligt.
 
Efter maten åkte vi och handlade lite presenter till deras pappa som fyllde år igår. Dem valde en skjorta och ett par byxor :) Tjejerna tyckte nog det var roligast, trots att dem var SÅ trötta. Sedan handlade vi mat och där märkte man direkt att dem var trötta. Många ledsamma miner vart det. Väl i bilen var dem nöjda med dagen!
 
Denna dag ska spenderas hos mina föräldrar på landet! Min storebror och hans flickvän kommer också dit! Vi ska grilla & bara vara. Tino älskar att vara där!! :)
Allmänt | |
Upp