HAN RÖR SIG

Några dagar efter rutinultraljudet började han ge sig till känna. Han har buffrat en hel del nämligen, först ville jag nog inte riktigt förstå eller inse att det var bebis. Utan jag försökte väl inbilla mig att det var gaser eller något annat, för det var ju för bra för att vara sant. Men nu kan jag verkligen inte ta fel på att det är bebis, för nu syns det utanpå! Helt otroligt ju. Jag bär på ett liv. Den blivnande pappan har också fått känna! Så kul.
 
Vi har redan en vagn ståendes här. Vi bestämde att köpa en begangnad och vi är toknöjda! Det vart tillslut en Emmaljunga Super nitro i färgen grå. Jag ville ha en grå vagn så det är helt perfekt. I vårat sovrum står det en spjälsäng full med kläder i. Vi har köpt kläder i storlek 50-62 än sålänge, kan vara kul att köpa när bebis väl är här!
 
Igår var vi hos min moster, då min kusin från Italien är på besök. Han fyller år och så har hans lillebror gift sig. Han och hans gravid fru hade köpt världens sötaste tröja. En Ferrari tröja, då han jobbar där :) Även en haklapp på en bil som även kunde tuta haha :)
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp