- Myskväll

Har precis varit ute med Tino på en liten promenad, den sista för idag. Nu har jag tänt några ljus här i vardagsrummet, sitter i soffan med världens mysigaste filt, datan på knäna och tvn på i bakgrunden. Kan det bli bättre? Jo, kanske lite sällskap. Förutom Tino som ligger precis under mina fötter, har ena foten hängandes utanför soffan :) Min sambo jobbar nämligen, i rummet brevid. Han håller på att fixa en data och strax kommer hans kompis hit. Vad dem ska göra, förutom att äta vet jag inte riktigt :) Jag har redan ätit för jag hade inte ätit någon lunch, så jag skulle inte kunna vänta tills nu typ. Var så hungrig redan vid 17.
 
Intressant? Nej, kanske inte. Men jag känner sånt sug på att skriva just nu. Dessvärre vet jag inte om vad jag ska skriva om. Eller...
Allmänt | |
Upp