16 JANUARI 2013

Onsdag idag, vilket innebär att jag är ledig både idag och imorgon! Vilken lyx. Jag och Tino ska strax bege oss till bussen, vi ska nämligen (äntligen!!) hälsa på Maria och Elias. Han har säkert vuxit massor sen sist jag var där. Vilket var typ i november-december. Stora killen fyller ju 1år i Mars! Gullungen själv. Tino är förövrigt väldigt duktig på att åka buss måste jag säga. Visst, det är ju såklart påfrestande för honom. Men vilken bra träning det är!

För er som inte träffat Tino (våran hund alltså) så är han inte som "alla andra". Någon har varit dum mot honom. Han är väldigt reserverad men nyfiken. Han vill så gärna komma fram och hälsa på andra människor men har inte riktigt haft det modet. Men han har verkligen utvecklats! Jag tog över honom när han var 2 år och i Maj fyller han hela 4 år! :) I början när vi hade honom morrade/skällde han mot allt och alla. Han ställde sig bakom mig och skakade. Han var så rädd, nervös och visste inte alls hur han skulle bete sig. Men idag är han nästan som vilken hund som helst! Tino är ju min lilla ögonsten
 
 
 
Allmänt | |
Upp