Peppar, peppar, hoppas jag är mer pepp imorgon!

Visst märker man att hösten är här nu. Jag har alltid gillat hösten, om man bortser från regnet såklart. Fina färger, mysigt att få ta fram alla ljuslyktor, filtar, och någon bra film! 
 
Har jobbat så gott som varje dag denna vecka. Men dumsnäll som jag är, så tog jag på mig helgen också! Nej, det var helt friviligt och har ändå inget planerat, så varför inte? Hjärtat mitt ska ändå tatuera sig & jobba. Imorgon jobbar jag 7-21 och sen kortade jag ner turen på söndag till 8-14. Då jag ska jobba på måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag nästa vecka! Går ju som sagt på schema nu och det är lite "svårare" att ta någon extra tur, eftersom vikarierna vill ju också ha lite tider. Jag jobbar inte alls mycket i procent, men det är så himla skönt att ha fasta tider!
 
Nu ska jag ta och krypa ner i soffan innan jag ska lägga mig!

Ha en fin helg då! :)
 
Allmänt | |
Upp