PINKOHLIC

Uppe med tuppen idag också. Men det var riktigt tungt att gå upp, låg kvar en bra stund efter alarmet gått. Plus lite träningsvärk på det. Men så fort man reser sig upp ur sängen går det ju bra, faktiskt. Jag kände mig riktigt peppad idag så gick två rundor mer än igår! Jag hoppas bara att jag inte går ut för hårt nu i början, då det finns en risk att man tröttnar. Men det var ju så jäkla skönt!! Det duggade lite, solen lös på och det värkte i benen :) Det ska kännas att man lever. Igår tog det som sagt 1h och idag tog det 1h & 40min. Gjorde precis som igår, gick snabbt, sprang osv. Tino (hunden) vart också trött, han gick bakom mig - precis som han alltid borde.
 
Nu har jag en hårinpackning och ansiktsmask på mig så jag är lagom snygg nu. Jag ska strax hoppa in i duschen, sweet! Sen måste jag kolla i garderoben vad jag behöver handla för kläder, så jag kan variera när jag promenerar. En tunn jacka och linnen behöver jag i alla fall. Sportbehå och skor har jag så jag klarar mig.  Kan ju tipsa att på Campadre.se har bra priser på just träningskläder från Pinkoholic!
 
Allmänt | |
Upp