FREDAG

Jag måste ha varit trött på morgonen. Har tydligen stängt av larmet i sömnen, hoppas verkligen inte att det blir en vana. Egentligen lite onödigt att ställa klockan på 07:00 när jag börjar jobba 15:00. Men vill kunna sova ikväll för ska jobba hela helgen.
 
Än så länge har jag varit ute på promenad, duschat, städat samt fixat min matlåda inför helgen. Jag skall äta sallad, i den har jag haft i: matvete, rödlök, rivna morötter, kidneybönor, gurka, tomat, fetaost och lite isbergsallad :) Ena dagen skall jag ha tonfisk till och andra dagen har jag en laxfilé :) Jag har såklart en dressing i salladen! Till detta ska jag även ha en smörgås till, gjort på surdeg! Hemmagjort förstås.
 
Just den här tiden tycker jag är seg. Jag nästan "väntar" på att få börja jobba, så att jobbhelgen fortare kan ta slut, hihi :) Jag jobbar som sagt ikväll 15-20. Sen på lördag & söndag jobbar jag 07:00-20:00 bägge dagarna. Så man bor nästan på jobbet under helgen. Tur att man trivs säger jag bara! Jag hoppas verkligen att vi får en lugn helg.
 
Mitt hår mår som bäst nu under sommaren! För nu kan jag äntligen låta det självtorka efter duschen. Vilken skillnad det är. Håret blir inte lika fett lika fort, håret blir mjukare och inte alls lika frissigt! Under vinterhalvåret använder jag hårtorken, för jag fryser så mycket annars. Fast ja, det är väl egentligen bara en vana man har?
 
 
Allmänt | |
#1 - - emma:

Hur firar du nationaldagen? Firar du eller är det bara en vanlig dag? :)

Upp