4 YEARS AND 8 MONTHS = 56 MONTHS

Helt galet, tiden har gått så fort ju. Men det känns verkligen som att vi har varit tillsammans sen vi föddes, hihi. Minns knappt hur det var när man bodde hemma, eller vad jag gjorde innan jag träffade hjärtat!
 
Haft den värsta natten på riktigt länge. Kunde inte sova för jag hade så sjukt ont i magen, övervägde att väcka hjärtat.. Men kunde inte. Han sov ju så gott :) Men strax efter 3 inatt, somnade jag, på soffan.. blä. Mådde även illa och hade frossa, trodde jag skulle bli magsjuk eller något. Jag sökte runt lite google och det visade sig att det kan vara någon biverkning från värktabletterna jag tar. Jag har hellre ont i foten än i magen och mår illa! Så det så. Man kan även få magsår av dem, så nja. Det har jag ingen lust med! Dem som äter dessa tabletter (reumatiker) får ofta en annan medicin så man inte får magsår :) 
 
Tur att jag har världens bästa som tar hand om mig! Dock mår jag mycket bättre idag. 
Allmänt | |
Upp