OGILLAR BUSRINGARE

Den som sa´t, kan va´t. Usch. Jag känner mig dum, elak och riktigt fjantig som la på. Skulle beställe klipptid hos min frisör (kvinnlig), men så svarade en man. Då fick jag lite panik.. Och trodde väl kanske att jag hade ringt fel.. Nej, det trodde jag inte. Dålig bortförklaring bara. För det första tänkte jag väl, "nej, jag vill inte bli klippt av en man!" Och jag är medveten om att vissa manliga frisörer är grymma! MEN dessutom vill jag inte att vemsomhelst klipper mig! Jaja, fjantig jag vet! Känner mig jättedum för att ja la på i örat på honom, stackarn! 
Min sambo bara skrattade åt mig och tyckte att det var typiskt mig, hihi.
 
Har varit hos tandläkare nu på morgonen. Inte hos dem jag brukar, utan vi har en folktandvården här i samma område där jag bor. Så varför ska jag då gå till någon annan? När jag bor ca 2min ifrån dem. 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Pauline, mamma till två små:

Ja visst är den snygg =)

Upp