NÖJD TJEJ

I lördags skulle jag och hjärtat åka och kolla på en ny data åt mig. Eftersom vi har sålt min stationära, då jag har saknat att ha en bärbar. Vi åkte till elgiganten och kom ut med två bärbara. En till mig och en till hjärtat. Han hade ändå tänkt att köpa en bärbar åt sig själv inom en snar framtid.
Vi fick hjälp av en kille som var riktigt schysst. Min sambo tycker om att sänka priser, pruta. Och han är väldigt duktig också! Han lyckades pruta 3300:- allt som allt. Jag menar, det är ju bra! Finns ju dem som inte ens försöker, vad har man att förlora? Inget, snarare vinna :) Man kan ju bara få ett nej. Men killen som vi fick hjälp av sa att hans chef inte kommer bli glad, haha! Men han ville ju sälja.
 
Så nu sitter jag här och försöker lista ut hur den fungerar! Det är windows 8 och även touch skärm. Riktigt nice faktiskt. Lite ovant men det är ju en vanesak..
 
Nu har vi två bärbara och ett stationär. Vi ska behålla den också. Det blir våran spel-och filmdata. Där ska vi ha allt. Även på våra bärbara också skåklart. Men det är bra att lagra bilder och annat viktigt på fler ställen utifall någon data skulle få försig att kracha :(
 
Jaja, nu ska jag fixa lite lunch innan jag drar till jobbet :)
Allmänt | |
Upp