SISTA FEBRUARI

De senaste dagarna har känts som riktiga vårdagar. Fortsätter det såhär kommer snön att äntligen försvinna! Jag längtar SÅ att få gå på längre promenader i solen med Tino. Nu har jag i allafall tvättat helt klart, men tvätten byggs på rätt fort så på igen...
 
Jag ska ta och pyssla lite här hemma för att sedan gå på en föreläsning med jobbet mellan 13-16.30. Längesen man var tvungen att sitta still så länge hihi.
 
Nu har jag använt Lanzas schampo, balsam & hårinpackning några gånger. Jag är toknöjd! Jag både känner och ser att det är skillnad på håret. Jag behöver absolut inte tvätta varje/varannan dag. Håret ser fortfarande rent ut, trots att jag tvättade håret i måndags (alltså 3dagar sedan!!). Dock har jag knappt hållt på med håret, har haft inbakad fläta hela tiden typ. När man har ljust/mellanblont hår ser håret smutsigt ut fort tycker jag. Dessutom är håret supermjukt och känns tjock på samma gång. Aldrig mera budget hårprodukter. När jag ska lägga min andra beställning ska jag köpa ett gäng så jag slipper beställa ofta.
 
Allmänt | |
Upp