GOD MORGON HÄRLIGA LÖRDAG

Så himla underbart att vakna upp när solen är framme. När mitt hjärta gick upp öppnade han balkongdörren och gjorde kaffe åt oss. Härligt!
 
Längesen jag skrev ser jag. Det som egentligen har hänt är att i tisdags var jag och Tino hem till min moster och hennes man. Jag blev bjuden på frukost när jag kom, eftersom jag åkte med mitt hjärta när han skulle till jobbet. Sen började vi att förbereda degarna. Vi gjorde två olika bröd, ett ljus och ett mörkt. Sen tog vi en kort promenad med Tino. Sen gjorde vi klart bröden och åt lunch. Började förbereda middagen och tog en längrepromenad med Tino. Sen vi 15 kom hjärtat dit och vi åt middag tillsammans lite senare. Så vi hade verkligen en heldag där!!
 
Sen på onsdagen var jag och även några arbetskollegor rätt säkra på att jag skulle bli sjuk. Jag hade huvudvärk, blek och jag var i min egna lilla värld den dagen. Min chef ville skicka hem mig och ge mig skjuts. Men jag kämpade mig igenom dagen. Gick hem, duschade och sov. Vilket jag gjorde hela den dagen/kvällen. Vaknar upp på torsdag, pigg som en lärka. Konstigt men ack SÅ skönt.
Jag och mamma åkte till IKEA, jag behövde nämligen en golvlampa, så jag ser vad jag stickar! Håller på att göra en halsduk nämligen :) Det är så kul när man ser resultat. Sen åt vi lunch och på kvällen jobbade jag.
 
Sen fredag, jobb. Hade myskväll med hjärtat framför gladiatorerna. Vi la oss tidigt faktiskt. Båda var trötta, så då är det ingen mening att vara uppe. När man är trött på kvällen är det jätteskönt att få lägga sig och gå upp tidigare dagen efter faktiskt.
 
När hjärtat mitt ska träna (gymma) ska jag och Tino åka med honom för att sedan gå en långpromenad hem! Ska bli superskönt i detta väder.
Allmänt | |
Upp