Måndag den Fjärde Mars

Nu är jag tillbaka. Jag har nämligen jobbat hela helgen. Så himla skönt på söndagskvällen när man stämplar ut från jobbet. Känslan av att veta att nu är man ledig (förhoppninsvis) två helger i rad!
 
Tog en sovmorgon idag, gick upp 9. Tagit en promenad med Tino, ätit brunch, fixat och donat här hemma och nu har jag en hårinpackning samt ansiktsmask på. För att sedan ta en lång dusch. Sen har jag tänkt att börja baka lite. Min kärlek fyller 24år imorgon och vi har väl tänkt att ha ett mini-kalas för familjen inom en snar framtid. Vi har inte bestämt när. Men jag fick ett recept från en arbetskollega på kakor, supergoda! Jag har inte köpt någon present åt honom, för jag har ingen aning om vad han vill ha! Totalt hjärnstopp. Så jag hade tänkt att i helgen ska jag ta med honom till ett köpcenter där han får köpa lite kläder som jag betalar. Så får han bestämma själv. Jag hade uppskattat det i allafall. Köpa in lite frächa kläder nu när vi går mot våren.
 
Sen ska jag såklart ta en längre promenad med Tino, i den underbara solen!!
Ha en fin dag :)
 
Allmänt | |
Upp