SKÄRTORSDAG

Då var påsken igång på riktigt. Igår var jag och hjärtat iväg för att handla mat. Skönt att ha det gjort faktiskt. Fast vi ska iväg på fredag också, fast då för att vi bägge behöver nya kläder! Igår när vi handlade ringde min storebror och bjöd oss på påsklunch+firande av mamma på lördag. Jag ska göra baka något till kaffet, funderar på morotskaka med typ apelsinskal eller något gult ovanpå :) Lite lagom påskigt liksom. Men min storebror berättade att han hade ringt min mamma precis innan för att bjuda dem också (såklart). Det roliga var att hon också var och handlade, hehe.
 
Just nu har jag hårinpackning samt ansiktsmask på mig. Ska ta en lång dusch sen :) Ska pröva ett nytt shampo och balsam från TIGI. Det är inte nytt, men för mig är det. Har aldrig provat något från det märket men har varit SÅ sugen ett bra tag, så igår inhandlade jag det. Verkar lukta sött ;P
 
Update: Shampot luktar inte alls gott om jag ska vara helt ärlig. Det luktar tok för sött för min smak, MEN som tur är luktar balsamet inte lika mycket :) Plus att jag ska fortsätta att använda Lanza silk serum :)
Allmänt | |
Upp