TISDAG

Min enda lediga dag denna vecka (förutom helgen då). Dagen ska spenderas med Jennifer :) Jag ska ta en promenad till stan och ta en fika med henne. Men innan dess måste jag ut med Tino och även handla lite. Ska nämligen baka kanelbullar efter jag har träffat Jennifer.

Min kärlek fyllde år för ett tag sedan och på lördag har vi bjudit hit min familj, farfar och farmor på mat och fika. Så tänkte passa på och göra kanelbullarna idag.
 
Ställde mig även på vågen imorse, vilket var nyttigt! För aldrig har jag vägt så mycket som jag gör nu, vilket inte är bra. Men nu jäklar, jag vart peppad om inte annat! Jag vill gå ner fem kilo till att börja med. Jag väger alltså 65kg och är 1,70. Det kanske inte låter så mycket, men saken är att jag är långt ifrån tränad. Allt sätter sig på rumpan och runt magen, blä. Man har bara en kropp och den ska man vara rädd om! Det är viktigt att man inser det själv och att man gör det för sig själv! Jag gör detta för mig själv, inte för någon annans skull.
Allmänt | |
Upp